Online marketing voor
Agro-industrie

B2B Online marketing voor de Agro-industrie

Fabrikanten van landbouwapparatuur, veeteelt bedrijven en biobrandstoffen hebben allemaal verschillende doelgroepen.

Moet uw bedrijf in contact komen met retailers of direct met boerderijen? U zult voor deze doelgroepen een unieke marketing strategie moeten ontwikkelen om ervoor te zorgen dat u deze zo efficient mogelijk bereikt. Wij creëren marketingstrategieën op maat voor onze klanten in de Agro-industrie, deze strategieën zullen ervoor zorgen dat uw bedrijf meer leads en meer omzet gaat genereren zodat u een sterke positie krijgt in uw markt.

Een van de belangrijkste eerste stappen het ontwikkelen van een duidelijk doel voor uw online marketing campagne. Vragen die gesteld moeten worden zijn onder andere:

– Wie is uw doelgroep?
– Wat willen we ze leren of vertellen?
– Wat gaan we voor ze doen?
– Hoe gaat u het succes van uw marketingcampagne meten?

Door het creëren van persona’s, het bepalen we uw ideale klanten, vervolgens maken we een plan om deze mensen online te bereiken. Wij voeren analyses uit om de voortgang van de campagne te bepalen en sturen bij wanneer het nodig is.

Benieuwd of uw Agro-industrie bedrijf online groeipotentie heeft?

Doe de online groeiscan!

Of

marketing voor agrosector

Het opstellen van een goede campagne

Een ander belangrijk onderdeel van B2B online marketing voor de agro-industrie is het opstellen van gerichte (social media) posts die zullen resoneren met uw doelgroep. 

Deze informatie helpt ons bij het ontwikkelen van goed opgestelde content die uw concurrentievoordelen het meest efficient overbrengt, Vervolgens verspreiden we deze berichten via kanalen waar uw ideale klanten aandacht aan besteden.

Wat doen wij voor bedrijven in de Agro-industrie?

Dimpekt biedt een breed scala aan diensten waaruit onze klanten kunnen kiezen om hun perfecte digitale marketing strategie te creëren. Onze diensten die voor uw bedrijf van toepassing kunnen zijn:

Agro-industrie marketing

Benieuwd of uw bedrijf online groeipotentie heeft?